Ännu ett försök...

Jo... jag gör ett försök till med att skriva blogg, allt för KalleBalle :)

Jag sitter nu här denna måndagkväll och äter Ben&Jerry-glass... Ni vet de där små glasspaketen som alla deprimerade, nydumpade och olyckligt kära tjejer i amerikanska filmer och serier äter?! Otrooooligt god! :D Jag hade då inte varit deprimerad eller olycklig särskilt länge om jag bara får äta den glassen (utan att gå upp i vikt då så klart).




Just denna smaken beskrivs; "A Crazy Concoction of Chocolate Ice Cream & Vanilla Ice Cream Mixed with Fudge Brownies (!!!) & Chunks of Chocolae Chip Cookie Dough (!!!)"

Dyr men god :) Kan man nog unna sig någon gång tycker jag :) Thats it for tonight!


OBS! Jag är varken deprimerad, nydumpad eller olyckligt kär... jag älskar bara glass :)




/// Glassälskande Fisen



Kommentarer
Postat av: Simon

ÅH Melitta! PÅ TIDEN!

2009-04-07 @ 16:56:09
URL: http://simonlindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0