Kväll á la Grodan & Kaninen - var är Hästen?

Jag är nyss utkommen fån duschen. Fotbollsträningn idag bestod av en massa jobbiga och roliga övningar så nu är jag helt slut men glad... Endorfiner, älskade endorfiner!

Min "gladhet" kan också bero på att Grodan, varma mackor, paj och film väntar :) Det enda som man skulle kunna klaga på är att Hästen saknas. Men Grodan och Kaninen kommer att klara sig finfint ändå :)







                                                     Hästen - Kaninen - Grodan                                            Minnen...


JUST JA! Måste ju nämna att jag har påbörjat min vårstädning och för er som känner mig så vet ni att jag kommer att bli klar lagom till höststädningen :)



/// Fia vs. CP-Kaninen






Kommentarer
Postat av: Kalle

Trevligt trevligt! själv så har man storstädat bilen idag! så fin hon blev!

2009-04-07 @ 23:23:08
URL: http://kallelarssons.blogg.se/
Postat av: Hästen

Hästen gnäggar efter kaninen! ;)

2009-04-15 @ 12:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0