Pyssel & Knåp

Idag har det varit en riktig pyssel-dag. Förutom det som nu hör till mig vardag, man bli väckt 7.50 och frågad om man vill jobba. När man väl svarar ja så har man max 30min på att vakna, göra sig vacker och ta sig till jobbet... Det är livet! (Ska jag vara helt ärlig så ligger jag i sängen i några sekunder innan jag svarar för att be till Gud att det inte är Frida (Jobb-tyrannen) som ringer och vill att jag ska jobba)

Så, förutom jobb så har jag pysslat en massa idag. Det blev lite påskpyntande och sen så,om ni inte har märkt det, så har jag ju en ny header på min blogg. Jag vet att den inte är superavancerad men det kommer :) Tänkte lägga in lite bilder så att ni får se så fint jag har piffat, även om bilderna inte riktigt återger den fina vy som man nu ser när man nu går förbi vårt hus.








                                                                Påskpynt







Jag måste bara slänga in en bild på buketten jag gav min moder när hon fyllde år. Även det ett "Fisen-pyssel"





















/// Fisen

Kommentarer
Postat av: Kalle

detdär ser SJUKT jobbigt ut... skulle jag aldrig få för mej att göra!

2009-04-08 @ 23:24:01
URL: http://kallelarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0