Fia's back in (blogg)town

Först och främst... här kommer kärlek till er... er alla som betyder något för mig. Ni vet vilka ni är
Vissa klagade ju nämligen på att jag inte var så fri med att dela ut some real love :)



2,5 vecka


Så långt fram in i framtiden har jag planerat... nästan

Det känns hemskt. Hur ska man tänka. Vad ska man göra. Vem ska man tänka på?


Jag


Jo, jag får nog lyssna på mitt eget hjärta och bestämma mig. Varför ska det vara så svårt. Det är egentligen ingen svår fråga. Desto svårare svar dock.



Fias framtid (som den ser ut för tillfället)


11/8              - Jobb på Willys 7.30-14.00, Fotbollsträning 18.45-20.15

12/8               - Bilbesiktningen 11.00, Hemligt uppdrag 13.00, Grille med friends på kvällen

13/8               - Öppen för förslag, Fotbollsträning 18.45-20.15

14/8               - Bussfärd till Kroatien alldeles för tidigt

15/8               - Framme i Zagreb, buss till Humna Sutli

16/8- 22/8     - Umgås med släkten, Hemfärd

23/8               - Ca 00.00 åter på hemmaplan

24/8 - >          - Ingen aning



Ni är fria att fylla på när och hur ni vill







BTW, ett stort tack för en underbar fredagkväll till Klump och Honungsbiffen!





/// Fisen











Kommentarer
Postat av: heidi

guuuud, tack själv snygging

2009-08-10 @ 16:48:35
URL: http://hajdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0