Hata

Hej alla glada!

My day på pricken (iaf i stora drag)  :)

07.50 - Väckt av Frida som frågade om jag kunde tänka mig att komma in och jobba | Status: nyvaken & trött
08.15 - På skolan redo för ännu en dag med underbara elever | Status : Fortfarande trött
12.16 - Klar på skolan och vidare hem | Någorlunda trött & hungrig
12.36 - In i bilen för att köra in till Laholm och tandläkaren | Status: Stressad & hungrig men ganska glad
12.46 - Parkerar och rör mig in mot Laholms Folktandvård | Status: Fortfarande stressad, hungrig men glad
12.50 - Får komma in och bli undersökt | Status: Wohoo, i tid!
13.40 - Lämnar tandläkaren | Status: Förbannad & ledsen
13.45 - I bilen på väg hem | Status: Gråter
13.58 - Hemma igen och lägger mig framför tvn | Status: Svullna ögon men ok
15.25 - In till Laholm igen med moder och modermoder | Status: Irriterad
16.15 - Till Laholms Folktandvård igen | Status: 1755kr fattigare och JÄTTEGLAD!
16.45 - Hemma och död | Status: Som sagt, död...

Resten är överflödigt...



Love life!

/// Fisen

Kommentarer
Postat av: Simon

Men Melitta vilken tanddag. Ska ta reda på vad som hände ^^

2009-06-10 @ 21:31:39
URL: http://simonlindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0