Æntligen dags før hemfærd!

Jag ær

frustrerad

irriterad

førbannad

och

øverlycklig

Vi ska æntligen læmna denna hålen med allt vad det innebær. Jag ångrar absolut inte att jag åkte hit, jag har træffat en massa trevliga mænniskor och haft jættekul (før det mesta)

Men, Pers ær det værsta skitet någonsin... på grænsen till hat. Likaså med vissa mænniskor. 

På fredag ær det slut!

Nu till något roligare, Væxjøcupen på lørdag!!! Ska bli otroligt kul att træffa tjejerna igen och att spela fotboll igen. Vi har ju spelat lite fotboll hær uppe också, Hallingdals Damlag div 3, i bland annat 5-10cm snø vilket var en upplevelse måste jag sæga... men helt klart en av de sæmsta matcherna någonsin :)

Nu vill jag hem, till Sverige... till min sæng, mitt rum och min familj.

Tjing!


 

/// Fisen

 

PS. Tråkigt inlægg I know men jag ska kanske bættra mig :)


 




Kommentarer
Postat av: Kalle

oj oj oj! Både ett blogginlägg + att du ska hem :D

2009-11-11 @ 12:39:29
Postat av: Simon

Nice! Syns till jul! Æven jag ser fram emot hemfærd. Børjar sakna vissa saker hemma. Trots tillhørande kyla.. PUSS

2009-11-11 @ 19:59:41
Postat av: Fisen

Dubbelt upp Kalle, kan det bli bättre? :)

2009-11-11 @ 21:06:41
URL: http://mittlivsomfisen.blogg.se/
Postat av: Kalle

knappast. Ses nästa helg

2009-11-13 @ 16:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0